Creștinii și social media (20 de întrebări practice)

Depozitarul lui Dumnezeu

troli
În ultima postare din nazireat4him (blogul vechi) am scris 20 de întrebări cu aplicații foarte practice pentru spațiul online. Sper să îți fie și ție de folos!
Întrebări care m-au ajutat și sper să te provoace și pe tine:
1. Te folosești de tehnologie sau tehnologia te folosește pe tine?
2. Sunt eu in căutarea de adepți, fani,simpatizanți, aplaudaci, si cat mai multi prieteni pe Facebook, followersi pe Twitter?
3. Sunt dependent de dorința de a arata altora noutati? De a dovedi, de a demonstra cuiva ceva?De a fi eu primul care pune poza aia de prost gust pe facebook, blog?

4. Intervențiile mele in social media, blog, comentarii, articole, sharuri ..sunt un substitut pentru relațiile fată în faţă? Sau chiar un înlocuitor al relației mele cu Dumnezeu?

5. Sunt onest si deschis în a primi sfaturi, în a da socoteala ?

6. Imi este frica daca cineva mi-ar lua…

Ver o post original 435 mais palavras

Deixe um comentário

