Kaçık

Genç Yazarlar Kulübü

                      Beyoğlu Tarlabaşı bana göre efsaneler mahallesidir. Kimse; sanırım Beyoğlu semti için alışveriş merkezi olan İstiklal Caddesi hariç arka mahalleleri pek düşünmez ve hiçte iyi gözle bakmaz.
Kim bilir orada da gayet nezih insanların oturabileceğini aklına bile getirmez eski, yıkık virane de olsa o evlerde yaşayan tatlı ihtiyarları ,minik çocukları, gariban Anadolu insanını bilmez eh insanların aklında zaten …hep
—Beyoğlu bitmiş- insanları tükenmiş orada ahlaklı bir hayat kalmamış…vs.vs . ..düşüncesi vardır. Haksız da sayılmazlar ama hani kurunun yanında yaş da yanar ya burada kötünün yanında iyiler tamamen yok sayılmış. İşte bir gün yolum İstiklal Caddesine düştüğünde işlerimi erken bitirdim ve şirkete geri dönmeyeceğimi haber verdim maksadım Tarlabaşı’nda oturan çok eski aile dostumuz Mahinur Hanım teyzeyi ziyaret etmekti.
Çok memnun oldu beni görünce , yemeğe kalmamı istedi hatta ısrarla gece yatıya bırakmayacağını söyledi.
—–Bunca zamanın hasreti ancak çıkar deli kız ne…

Ver o post original 1.319 mais palavras

Deixe um comentário

